Siri 1år! <3



Idag är min allra sötaste finaste underbaraste dotter 1år <3
Tänk vad tiden har gått, helt sjukt!
Det har varit dom bästa dagarna i mitt liv och det bästa av allt är att dom dagarna kommer bara att fortsätta!
Har varit blandade känslor denna veckan.. Glädje, lycka, stolthet, kärlek men även gråt och jobbiga stunder..
Även om jag är världens lyckligaste att jag fått en sådan fin och frisk dotter så tänker man på den tuffa och jobbiga tiden vi hade i flera månader!
Ucsh den starten önskar jag ingen, men fy katten vad lycklig jag är att allt gick bra och att vi mår bra nu!
Kärleken till dig är obeskrivlig

Igår hade vi lite kalas.. Hon blev bortskämd med paket, tårta och massa kärlek!
Även idag har vi haft lite mys kalas..



Glad 1åring





Tågtårtan





Tårtan var väldigt mumsig:)





Lycklig 1åring


Tack alla som gjorde Siris dag till den bästa<3


Kan ju även uppdatera Siris utveckling:)

- Hon kryper som en galning
- Klättrar som en apa i soffan
- Kan låta som kossan
- Kan låta som tigern
- Göra Give me five
- Pussas och slängpussar
- Gosa
- Klappa händerna
- Vinka
- Dansa
- Säga mamma,pappa och lampa

Och mer kommer.. :)
Hon är verkligen världens goaste <3
Hon älskar att gosa, men är även en bestämd liten dam som vet precis vad hon vill!
Envis som sin mor:)
Då kommer man långt här i livet!

Kan nog inte med ord bekriva vad detta lilla underbara liv betyder för mig!
Kärlek säger jag bara<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0