Vinkväll



I fredags kväll hade jag o Gustav lite kvalitetstid..
Vi skulle una oss 3 rätters, men vi hoppade förätten & när vi väl ätit upp varmrätten så sa jag ska vi skita i efterrätten med? Köpa en påse lösgodis & åka hem igen? Gustav var snabbt på:)
En timme var vi borta.. EN timme!?
Men vad gör man inte när man bara vill hem o gosa med Siri<3
Men den timmen vi var själva uppskattades mycket!!

Lördagen började vi med sovmorgon till 9.15 (pga att en viss nattuggla vaknade kl 22 & var klarvaken till 00, gosunge) men det var skönt med lite sovmorgon.. Sen åkte vi till Gustavs mamma & pappa & lekte lite bonde! Gustav hjälpte dom att ta in alla galna kossor..
Sen var det dags för fotbollsmatch, Habo skulle kvala om plats i elit fyran!
Dom vann!!!
Efter en kall match åkte jag & Siri hem till mamma & pappa & hoppade i ett varmt bad, älskar att bada..
När vi flyttar till hus vill jag ha ett STORT badkar..
Eftersom Habo vann var det naturligtvis fest för grabbarna så jag bjöd hem Linn på vinkväll!
Mycket lyckad kväll, det var gott vin, godis, skvaller o fnitter & en Siri som skötte sig alldels utmärkt



Idag har Camilla & Christopher varit här på besök, dom bor annars i Göteborg!
Mycket mysig förmiddag..
Nu på eftermiddagen har vi varit på Siris första babysim!
Innan vi ens hoppat i vattnet kom hennes lilla ledsenläpp, det var nog lite läskig belysning & konstig miljö..
Men när vi väl hoppat i älskade hon det, hon sken upp som en sol!
Så tummen upp för babysim
(tummen ner för hennes stora spya som vi lyckades rädda genom att ta det i handen)


Imorgon ska vi förhoppningsvis träffa Erika & lilla Noak!
Har kännt mig hängig idag så ska bara sova bort skiten tills imorgon..

Godnatt


Kommentarer
Postat av: JOHANNATY, CIARA & FOTBOLLSLIVET

Tack söta du för din kommentar :)

Jag borde också ha stängt av programmet var tydligen flera som gjorde.. Vilken dum debatt! Ha en fin dag, kram!

2011-10-31 @ 11:57:37
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0