Blodbad

Idag började vi med ett blodbad, USCH!
Tog min morgon spruta & bar ut Siri till vardagsrummet precis när jag skulle läga ner henne trodde jag att hon kissade men icke när jag la ner henne så var det blod överallt.. På henne, kläderna, på täcket golvet ÖVERALLT...
Jag hade träffat ett blodkärl som sprutade ut blod..
Fräscht!
In i duschen & skrubba oss:)

Efter middag ska vi till Syster o barnen & mysa lite, Siri älskar sina kusiner!


I måndags åkte vi som sagt till Kajsa där det bjöds på kaffe & bus..



På kvällen lagade vi riktig husmanskost...

Älgbiffar, potatis, morötter,lingonsylt & trattkantarelsås, MUMS!!



Såhär blev resultatet på naglarna..




Körde mitt första spinningpass igår med, på vääääldigt länge:)
Jag överlevde!
Men när hon sa nu är det bara 3 minuter kvar.. 3 MINUTER KVAR!!!!
Aja ramlar jag ihop så gör jag, men jag klarade mig!
Lite träningsvärk i rumpan har jag allt:)


Imorgon blir det frukostmys med bästa Linda!


Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du bloggar, Elin! :)

2011-10-26 @ 12:12:44
URL: http://lindapeterssons.blogg.se/
Postat av: Elin

Kul att du hittat hit:)

2011-10-26 @ 13:36:56
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0