Tykänslig

Lördagen började med att Matilda & Mattias kom på en fika & busade med Siri, dom bor i Göteborg men var hemma en snabbis över helgen..
Siri började storgrina när hon såg Mattias. Hon har börjat bli väldigt tykänslig, men bara mot män än så länge. 
Till & med morfar & farfar är läskiga:)
Är era barn tykänsliga?

Eftermiddagen & kvällen spenderade vi hos min föräldrar med syster & familj.
Det serverades varma mackor, godis & lördagsmys.

Idag har vi en riktig slappdag, jag är hängig & Siri testar sin röst.
Undra vilken decibel hon kommer upp i?! :)

Ikväll blir det mys framför tvn, hemmagjorda hamburgare & banangröt för Siri (ungen vägrar äta något annat)

Hoppas ni haft en bra helg<3


Siri älskar att titta i djurböcker! Älskar hennes myskläder, matchningen kan inte bli bättre!
Siri älskar att titta i djurböcker!
Älskar hennes myskläder, matchningen kan inte bli bättre


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag känner igen det! Milla var också tykänslig i den åldern. Mest mot främmande män som pratade med henne, särskilt hennes farfar som hon väldigt sällan träffar :P

Men det har gått över. Nu pratar och hälsar hon på alla.



Kram på er!!!

2011-10-16 @ 15:08:15
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: Joanna

Gullunge! Saknar er tokmycket!

2011-10-16 @ 17:01:01
URL: http://lilllamej.blogg.se/
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla gärna runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-10-17 @ 17:12:31
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0