Kaosdag & köttgryta

Igår hade vi en innedag igen, känner mig inte riktigt hundra än..
Väntar fortfarande att Siri ska få skiten, men håller alla fingrar & tår för att hon inte ska få det.
Dagen bestod av städning & bakning med en Siri på höften.. (mammas lilla apunge)
På kvällen kom svärföräldrarna & svägerska..
Det bjöds på köttgryta & vitchokladkladdkaka med hallon..
Köttgryta is the shit, tröttnar aldrig.. mums
Vi kollade naturligtvis på bonde söker fru!

Idag började vi med en långpromenad med Matilda,Noah, Karin & Nils.
Det blev en lång & härlig runda!
Sen när vi kom hem rasade Siris dag..
Inget var bra & jätte ledsen, hon skrek konstant i nästan 2 timmar & vägrade  sova!
Tillslut gav jag henne en alvedon om det skulle vara öronen..
Blev lite bättre men fortfarande ledsen då började jag grina jag tyckte så fruktansvärt synd om henne, & bara hoppas att det inte är hennes 5e öroninflammation..
Det gör så fruktansvärt ont i mamma hjärtat!
Nu sover hon gott som tur är<3





Måste ju bara säga med att det är ju helt sjukt det som har hänt i Långared!
Min syster & familj bor bara några gårdar bort..
Det är ju skrämmande, ska man behöva låsa in sig själv & sina barn för att inte bli mördad..
Vad finns det för sjuka människor i världen egentligen!!!!???


Kärlek till er
Idag saknar jag min vän Linnea extra mkt<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är världens bästa mamma!! Glöm inte det Elin :) Saknar dig massa! Love you

2011-10-20 @ 21:07:46
URL: http://lclaesson.blogg.se/
Postat av: Joanna

Håller båda tummarna för att lillskruttan inte ska bli sjuk igen! Vit kladdkaka har jag försökt mig på flera gånger men den blir inte bra så jag snor gärna receptet;)

2011-10-21 @ 09:31:14
URL: http://lilllamej.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack så mycket, det är faktisk min pojkväns tröja, men det är jag som köpt den till honom, på carlings :)

2011-10-22 @ 15:07:48
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack världens finaste Linnea! Du är bäst!

Tack joanna det lär behövas, du ska få receptet nästa gång vi ses..

Mkt fin Frida:)

2011-10-26 @ 13:40:11
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0