Kaffe & Mandelägg

Godförmiddag!

Dagen skulle börjat med frukost & promenad med Malin & hennes Milla, men Milla hade åkt på förkylning stackarn.. Och eftersom Siri haft 4 öroninflammationer med sprucken trumhinna så har vi fått stränga order från doktorn att hålla oss undan från alla bacillusker..
Så det blir en mysdag idag, haft fullt upp hela veckan & än är det inte slut så det kan behövas en lugn & mysig dag..

Igår var det heldag med min syster Nina & syskonbarnen Viggo & Smilla, mysigt värre..
Siri älskar sina kusiner, hon skiner upp som en sol så fort hon ser dom!
Smilla älskar att ta hand om henne, igår låg dom på golvet o läste massa böcker!
Påväg till lekparken säger Smilla: jag älskar solen men jag älskar skuggan mer & jag älskar Siri ooo jag älskar dig säger hon till mig, goa goa unge<3

Nehe nu ska jag ta o slänga ihop lite lassange..

Ha en skön dag i solen

P.S Någon som är duktig på att göra en header & har lust att hjäpla mig? Jag fattar nada


Kommentarer
Postat av: Miifi

Mycket tips om bloggdesign kan du hitta på designadinblogg.se :)



Var gärna med och tävla i Veckans blogg i min blogg :)

Anmäl dig här: http://miifi.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html

2011-10-13 @ 12:32:39
URL: http://miifi.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja tyvärr typiskt svenskt, tråkigt! Men som sagt huvudsaken är att hon och bebis mår bra :)

Sov så gott!

2011-10-13 @ 22:28:54
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0