Ingefära, kiwi & massa C-vitaminer



Ligger i soffan & kollar Bad Santa.. Vet inte om jag längtar till jul eftersom jag & Kajsa redan gjort en sats med lussekatter redan & spelat julmusik.. Ja jag längtar nog lite efter jul! Siris första jul, har man en ursäkt till att åka pulka då?!

Kurerar mig med citron/ingefära te, C-vitamin, clementin, kiwi, strepsil ingefära & sist men inte minst har jag gett mig på kang jang!
Jag ska bara inte bli sjuk & definitivt inte Siri
Någon som har en dunderkur på lager?


Siri har gått & blivit mammig, lilla goungen!
Hon blir ledsen så fort jag lämnar rummet & släpper mig inte med blicken, trodde inte att det kunde börja så tidigt

Nu ska jag krypa ner jämte mina två älsklingar som susar söt
Imorgon ska jag & mamma luncha & eventuellt åka till Damella i Mullsjö (Japp jag vet en kärringbutik men dom har faktiskt märkes baddräkter/ Bh till mkt bra pris som jag är ute efter, kalla mig kerring:))



Ibland saknar jag att ha en liten bebismage<3
Ibland saknar jag att ha en liten bebismage, så mysigt<3
Dock mysigare när dom små liven är ute


Kommentarer
Postat av: trollet <3

så länge du är vår favorit kärring så får du vara hur mkt kärring du vill!!! :)

2011-11-04 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0