Idag är det Godmorgon? Nej! Godnatt? Ja! igen..


Vet inte vad lilla fröken är i för period, men sova vill hon inte iaf!
01.00 somnade skruttan & jag låg och vred mig till 02.00, naturligtvis så blev jag pigg! Eller snarare övertrött kanske:)
Så idag är jag en trött mamma som går på kaffe!
Hur sover era små?


Igår var jag som sagt på bio, breaking dawn!
Jag ger den nog 3 av 5 stjärnor, det var alldeles för lite handling!
Men mysigt hade vi innan iaf..
Det blev en middag på Jensens och ett lass med mjukglass!
Kajsa blev som ett barn på julafton när hon fick ta en ny skål..!!
Kvalitetstid med Kajsa<3

Idag är vi som sagt trötta, skulle egentligen till Elin & Lowa med Tinna & Noah idag men båda barnen var sjuka så vi hoppade det.. Istället skulle jag gå en promenad med min kusin i morse men Siri sov så länge så vi hoppade det med!!
Ikväll blir det ett pass igen & idag är det onsdag vilket betyder Elin & Linda kväll..
Så ska till Linda ikväll på mat & bonde/greys mys!


Imorgon ska Siri till örondoktorn igen, rutinkoll!
Hoppas hoppas det ser bra ut!
Sen blir det promenix med mammorna & efter det ska jag hämta min systerdotter Smilla på dagis..
Mysdag<3


Hur fin är inte min nya header då!?
Jag är sååå nöjd!
Tack Nikki!
 
http://nikkilili.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0