Guppa??


Oftast tycker jag att vården har varit kanon men det här med tider & ringa upp det SUGER dom på!
För det första så har dom ändrat tid till min diabetes läkare 2 gånger!! Så nu blir det i december och jag måste ta nya prover!!
Sen har vi Siris öron vi skulle få en ny tid efter 6 veckor, det har nu gått 8 veckor!! Ringde idag & fick tid om 2 veckor...
Likadant med hennes hjärta, hon skulle bli kallad när hon var 3 månader hon blev 4 månader.. Och provsvaren ska vi inte ens prata om.. 1vecka till 2 månader!!!
2månader
det är ju helt sjukt!!! 1 läkare till hela Jönköpingslän!!!
Dom 4 veckorna vi fick vänta var piss!!
Och sist men inte minst! Ska göra en anmälan på en doktor & har ringt patientnämnden fredag, då hade dom gått för dagen 13.30 måndag hade dom möte och skulle återkomma, det gjorde dom aldrig.. Ringde igår då kunde dom inte ta mitt samtal men lämnade namn och telefon nummer, dom ringde varken upp igår eller idag..
Imorgon eller aldrig kanske!?
Suck!
Ja jag vet i landsproblem
Men Siris hjärta har jag faktiskt rätt att vara arg över!!!


Jahop till dagen som varit...
Idag kom Erika & lille Noak på fika, sen blev det en lunch på stan!
Mycket mysigt..
Sen begav jag mig till Tinna (som har en lite bebis i magen) för att ge henne lite till sin stackars lilla rygg & pratade lite med goa Noah drygt 1 år..
Efter jag gått så får jag en video med Noah.. Han går runt & skriker att EEEELLLLIN GUPPA!!!
Elin guppar???!!
Ja det gjorde han ett tag men vi fattade inte riktigt vad han menade!
Tokunge <3 men världens sötaste tokunge
Sen begav jag mig till världens finaste Linda på taco, bonde söker fru, greys anatomy & herman kaka!:)
MYS
Hade en skype date med Linnea men det kom nog något emellan så nu ska jag krypa ner jämte mina två älsklingar!

Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0