Kaffe & Pippi på rymmen



Just nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och kollar på Pippi på rymmen!
Siri sover som en stock..

Vilken toppen jul vi haft!
Vi började med att fira jul hos Gustavs familj, dagen innan julafton..
Dagen bestod av mat,mat,mat, lek och bus,tomte, paketer och avslutade kvällen med att spela galenpanna..
Som vanligt sov vi över det, men i år blev det inte lika mkt sömn:)
Nästa år tar vi med en säng till Siri!
På julafton åkte vi till min familj där mina systrar med familj var och mina kusiner, fullt ös hela dagen!
Siri blev bortskämd med massa paketer men mycket som var välbehövligt..
Jag o Gustav skämde bort oss själva med att köpa oss en systemkamera
Siris första jul kunde inte blivit bättre!!
<3
Hoppas att er jul har varit toppen


Juldagen hade vi lite folk här hemma..
Och dom andra dagarna har vi bara varit och passat på att mysa lite extra!


På torsdag, fredag och nyårsafton ska jag jobba lite!
Blandade känslor, men det var jag som erbjöd mig..
Ska bli kul att jobba lite iaf, men hur jag ska klara mig utan min lilla bebis hela dagen!?
Det har jag ingen aning om, usch så jobbigt!
Men jag vet ju att hon har det toppen..
På torsdagen ska Siris farmor och faster ha henne och fredag ska Siri vara hos hennes moster och kusiner!


Slänger upp lite bilder senare på julklappar


Kommentarer
Postat av: Johannaty

Blir det första gången du jobbar sen du blev mamma? spännande :)

Jag drar mig för att vara ifrån Ciara men längtar efetr att göra något eget så jag förstår vad du menar :)

2011-12-28 @ 00:24:02
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Elin Aspång

Ja det blir första gången.. Väldigt blandade känslor:) Återstår att se hur jag klara dessa dagar utan henne:) Men det känns helt okej eftersom jag vet att jag inte ska börja jobba på "riktigt" Har du planer på när eller om du vill jobba?

2011-12-28 @ 12:59:25
URL: http://aspangelin.blogg.se/
Postat av: Johannaty, Ciara & fobollslivet

Jag har sagt nästa höst men då ska jag nog bara börja med en deltid.

Jag kommer jobba lite i vår men bara hemifrån över datorn, saker jag kan göra när hon sover :)

2011-12-28 @ 13:19:36
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0