Slutkörd



Igår efter det härliga sjukhusbesöket begav vi oss till ett gäng mammor & bebisar!
Vi skulle måla med fingerfärg, men vi var lite sena så vi han inte med det.
Fast det var nästan skönt för vi var helt slut...
Men fika och sångstund blev det!
Gulliga Erica och Leo hade gjort små söta paket till alla, så sött<3

Idag hade vi lite planerat men jag ställde in allt!
Jag måste lära mig att säga nej och ta det lite lugnt ibland...
Känner mig helt slutkörd idag!
Resultatet blev soffläge hela dagen, såååå skönt!
Men imorgon kör vi igen...

På morgen kommer mamma på fika, sen blir det lunch på jobbet & julkappsutdelning:), efter det kommer ett gäng tjejer hem till mig..
G är på julbord så då får man passa på, vi ska fira lite att Linnea är hemma (över jul iaf)
Ska bli såå mysigt!
Har jag berättat hur lycklig jag är att denna kvinnan är hemma just nu!
Meeeeeeeeeeeeeeega lycklig
Så häftigt att se att Siri nästan kände igen henne, lite skeptisk i början men sen släppte hon loss och hängde och klängde som om dom träffats varje dag:)
Det har dom ju nästan gjort men genom Skype, inte riktigt samma sak!

Nehe nu skriker sängen efter mig!
Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är riktig kärlek de där <3 LOVE

2011-12-18 @ 11:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0