magsjuka & bitter



Godafton

Maten var som vanligt gudomlig på Anna Gretas, mums!
Hade en väldigt mysig kväll...

Men natten blev inte sååå mysig!
Vaknade flera gånger och mådde illa, och fattade direkt att det var något på G!
Mycket riktigt! Toan blev min bästis den natten! Sen vaknade Siri på morgonkvisten och la en härlig spya i hela spjällsängen, stackarn!
Magsjuka here we go!
Siri har hämtat sig bra men sover väldigt mkt!
Jag däremot känner mig som ett mossat äpple eller nått!
Usch vilken tid det tar innan kroppen återhämtar sig, diabetesen gör ju det självklart inte bättre!
Som tur är har G stannat hemma och tagit hand om oss, än så länge har inte han blivit smittade!
Håller tummarna för att han inte får det!

Men nu till min bitterhet!
Min barndomsvän Camilla var och hälsade på för ett tag sen och eftersom vi inte ses så ofta för att hon bor i Göteborg så bokade vi in en helg i december då jag skulle komma till henne..
Vi skulle laga mat, dricka vin, snacka skit, gå på jul på Liseberg & shoppa!
En riktig tjejweekend!
Men tro fanken att jag skulle bli magsjuk just den helgen, just den helgen jag skulle åka till Göteborg...
Jag som hade längtat så!
Bitter är vad jag är!
Men det är bara till att ta nya tag:)

Ikväll blir det bara mys & slapp framför tvn!



10 dagar kvar tills min älskade vän Linnéa kommer hem<3


Kommentarer
Postat av: Johannaty Ciara & fotbollslivet

Nej stackare! :( Krya på dig!

2011-12-04 @ 20:31:14
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Johannaty

Ja det skiljer sig enormt mycket, jag märker det på öppna förskolan att Ciara är väldigt tidig. På gott och ont kan man säga, det innebär att hon inte har någon koll alls så hon slår sig väldigt mycket, sen så ser hon ju så mini ut att det känns helt omöjligt att hon ska kunna gå.

2011-12-05 @ 11:18:59
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi kom inte iväg till Liseberg heller.

Jag blev också magsjuk!

Hoppas ni mår bättre!



Kram sofia

2011-12-05 @ 21:26:46
URL: http://iaminnas.blogspot.com
Postat av: Elin Aspång

Ja Johanna det känns jätte konstigt när ens lilla bebis som är så liten går helt plösligt!

Men neeej Sofia inte ni med! Usch vad tråkigt.. Undra om Karin kom iväg!? Vi är på bättringsvägen.. Hoppas att ni mår bättre! Kram

2011-12-05 @ 23:34:19
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0