Lucia


Dagen började med att älskade farfar ringde och var sällskapssjuk, så jag & Siri traskade ner till hemmet...
Han ville överraska farmor med lite frukt, choklad & tidningar när han skulle åka & hälsa på henne så vi var & handlade!
Hoppas innerligt att man har den kärleken som farmor & farfar har till varandra när man är 90 & 93 år<3

Nu sover Siri & jag slappar i soffan..
Om några timmar kommer världens finaste & bästa Linnea, som jag längtat!!
Hon pluggar i Usa just nu men kommer hem över jul!
Ingen är lyckligare än jag:)



Ikväll ska vi hem till mamma & pappa, Siri ska lussa för dom!
Tror inte att Siri fattar så mycket men hon har fått en luciakrans av min mamma så hon envisas med att vi ska komma & lussa, så då gör vi det:)
Slänger upp en bild senare på vår lilla lucia

Igår fick vi spontanbesök av Erika & Noak, mysigt!
Sen blev det mysfika hos Emma & Edith med mammor och bebisar!
På kvällen kom svärmor/farmor & svägerska/faster..
Vi bjöd på hemmagjord pizza & nybakta lussebullar
En perfekt dag helt enkelt<3

Ha en mysig lucia!


Kommentarer
Postat av: Malin nyström

Hur orkar du med allt? :)

2011-12-13 @ 21:26:19
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: Sofia

Åh, vad avis jag blev nu!

Vi glömde nästan bort att det var lucia och mös inte alls, får ta igen det en annan gång helt enkelt.

2011-12-14 @ 20:37:50
URL: http://iaminnas.blogspot.com
Postat av: Elin Aspång

Ärligt talat Malin så vet jag inte, men min kropp sa stopp idag! Så imorgon blir det soffläge hela dagen lång! Måste skärpa mig, du kanske kan påmina mig lite då och då?!:)

Hahah Sofia då! Låtsas att det är lucia imorgon vettja:)

2011-12-14 @ 21:20:56
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0