Jobba!!! Ångest!!!


Idag har jag jobbat för första gången sen Siri kom...
Usch så jobbigt det var!
Vilken ångest jag har haft
Jag är nog inte redo att börja jobba riktigt än:)
Men nu kör vi två dagar till sen är det över för ett tag!
Dagen blev inte bättre när Linnea kom för att säga hejdå, Hej gråtkalas!!
Hon åker tillbaka till USA imon och kommer tillbaka i maj, men vi använder skype flitigt
Saknar dig redan<3


Nehep nu blir det sängen så jag överlever dessa två till arbetsdagar..
Kommer nog vara helt slutkörd imon och nyårsafton antar det blir två mega långa dagar:)


Puss och Godnatt till er


Kommentarer
Postat av: Johannaty

Gott nytt år!

2011-12-31 @ 13:07:31
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0