Idag var det kaffe och Rasmus på Luffen istället



Godkväll

Började dagen med en stor kopp kaffe och mys framför Rasmus på Luffen...
Sen blev det en tur upp till Linnea och hennes familj, Alicia kom även på besök..
Alicia är Siris syssling, så kul att se dom leka ihop!
Sen var det dags att ladda för att köra ett träningspass, sådär laddad eftersom jag haft 4 veckors uppehåll...
Men jag överlede och det känndes fruktansvärt skönt efteråt

Just nu har jag mega ångest för att jobba imorgon!!
Vill inte lämna min lilla älskling, hur fanken ska det gå!!??
Tur är att hon sover när jag går till jobbet, annars hade jag grinat ihjäl mig när jag skulle säga hejdå!
Kommer nog grina ändå föresten hahahaha
Tur är att jag har världens underbaraste jobbarkompisar iaf
Jag överlever nog detta med:)

Nehe nu ska jag passa på och gosa lite extra med min övertrötta lilla bebis<3

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Johannaty, Ciara & fobollslivet

Nä vad skönt, jag vill inte heller det :) skulle gärna ägna mig åt mammalivet på heltid :)

2011-12-28 @ 22:41:59
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Lina

hej elin!

otroligt söt dotter ni har fått :)

jag undrar lite hur det känns såhär ett tag efter graviditeten.

hur mår kroppen? får man tillbaka sin gamla kropp?

va det svårt att gå ner grav kilorna?

kram :)

2011-12-29 @ 15:18:04
Postat av: Elin Aspång

Tack så mkt Lina:)

Vi hade en väldigt tuff start så jag har tagit det i min egna lilla tackt, och eftersom jag fick göra kjesarsnitt så får man inte träna direkt det är lite längre återhämtnings tid. Och den återhämtningstiden tog MYCKET längre än jag trot. jag kan än idag inte göra armhävningar för det gör så ont i ärret/magen.. men jag har kommit igång med träning rejält nu så fläsket ska bort:) jag har några små kilon som jag gärna vill ska bort! Tror inte man får tillbaka sin kropp helt men kämpar man för det så blir den nog så gott som sin gamla, lite mindre fast kanske:) Har du själv barn eller är gravid? Kram

2011-12-29 @ 21:23:51
URL: http://aspangelin.blogg.se/
Postat av: lina

nej är inte gravid men vi försöker :) så det ärdärfö jag är nyfiken vad som väntar :)

tack för ett bra svar! :)

2011-12-30 @ 21:12:52
Postat av: Elin Aspång

Men o vad spännande:) lycka till, håller tummarna!

2011-12-31 @ 23:37:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0