Mandelägg och Mamma Mia


Sorry för dåligt uppdaternade...

Som sagt Kristoffer har kommit hem från USA så var hos han i onsdags!
Siri var lite skeptisk, i ca 2 minuter sen hängde hon och klängde på Kristoffer som om dom sågs varje dag:)
Siri fick världens sötaste gosedjur Timon och Pumpa, som skulle reprensentera Kristoffer och Anton..
Hon älskade dom:)
Hon blev även bortskämd med kläder från Kristoffers mamma med, super fina!
På kvällen var jag hembjuden till Elin på kvällsmat..
Åkte utan Siri och Lowa gick o la sig för natten när jag kom och en Elins karl jobbade så vi hade myskväll för hos själva..
Super god mat, skvaller, skratt och mys!
Tack sötaste du, det behövs ibland!

Torsdagen tog vi det lugnt hela dagen, på kvällen var det dags att testa mitt förta yogapass..
Jag överlevde och det var över förväntingarna..
Avslutade det med en kvällsfika med Kristoffer, gäller att passa på att umgås eftersom han åkte tillbaka till Linköping igår..

I fredags var det dag för examen, två av min fina vänner har gått och blivit sjuksköterskor..
Stolt som en tup är jag!
Linda och Julia, ni är toppen!
Var hos Linda en sväng först med Kristoffer sen bar det av på afterwork med finaste svägerskan eller vi kanske ska säga after mum!:)
Super trevligt!
Sen vinglade vi bort till nästa examenfirande, JullanGullan!

Och igår åkte vi till Alingsås för att besöka min syster och familj..
Bestod av bus,mys,basta,rulla sig i snön, vin, spel och tjöt!

Idag är jag nerbäddad, har nog nyst 50 gånger!
Ska kurera mig med lite mandelägg och Mamma Mia med mina två finast<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0