Så ska det låta



Vi sitter just nu o kollar så ska det låta reprisen..
Jag älskar Per Andersson, hahaha jag kissar ner mig!


Helgen i Göteborg var underbar..
Kom dit vid 18, då åkte vi hem o tog en kaffe o tjötade ett tag innan vi gjorde iordning oss begav oss till maten i stan..
Vi åt på en tapasrestaurang, super gott och mysigt..
Efter vi sutit där ett tag så bestämde vi oss för att gå ut o ta en öl..
Börjar med att en kort liten engelsman sprang rätt in i mina bröst, sen kommer det fram en man och viskar och frågar mig om jag inte är pömsig!? ehee va??
Sen när vi står i baren så tar en annan man tag i mitt hår och säger att jag ska med han..
Kan påpeka att allt detta hände på ca 10 minuter, jag blev lite lätt avskräckt och kännde mig väldigt lycklig över att ha världens finaste karl hemma!
Hahahahaha ja hjälp vilken kväll, kunde inte sluta skratta...
Kvällen blev bara bättre som ni kanske förstår:)
Lördagen bestod enbart av SHOPPING!
Det blev en del, slänger upp lite bilder på det imorgon..
Tack sötaste Camilla för en super mysig helg!
(Och C som bäddade åt mig, haha)

Idag har vi inte gjort mkt, jag har inte kännt mig hundra..
Gustav slutade tidigare idag så vi åkte och köpte lite ny inreding, vi bygger lite bord, målar stolar slänger in lite färg..
Lite nytt helt enkelt!
Sen somnade jag gott i soffan jag sov i nästan 3 timmar, kroppen är nog inte riktigt hundra..

Imorgon blir det öppna förskolan och till svärföräldrarna för att mala lite kött!


Godnatt<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0