Mysfaktor på hög nivå

Godkväll på er! Började dagen med massor av kaffe, hjälpte sådär! Skulle egentligen till min kusin idag, men Siri var lite snorig och Joanna var inte sugen på att byta baciller:) förstår henne! Så jag tog mitt pick och pack och begav mig till syster och syskonbarnen! Där blev det lek, chokladbollsbakning, promenad och en stund till lekplatsen! Sen hem för att mamma var Siri sugen och ville träffa Siri. Avslutade kvällen med en intensiv och svettig promenad med intervaller! Sen kunde jag med gott samvete krypa ner under min nya gosiga filt! Jag älskar den!!!! Men nu har jag slitit mig från den och har krupit ner i sängen! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0