GT och sömnbrist...


Godkväll!

Har varit lite frånvarande här ett tag, fullt ös om dagarna och en envis Siri som får mer tänder...
När jag äntligen trodde att det var lite lugnt med tänder så kommer mer..
Tur är väl det:)
Men hon har haft så ont nu med dom senaste..
Gnällig och jätte svårt att sova!
Har en känsla av att det är tänderna men det kan ju vara en fas med..
Vad vet jag:) Men vi tar igenom oss det med!
Tycker bara så synd om henne och själv känner man sig som en zombie när man inte får sömn!
Så nu har jag gnällt lite:)


I torsdags tog vi en långpromenad med Matilda,Noah, Karin och Nils!
Skönt, nu är det dags att börja röra på fläsket igen efter jul/nyår!
På kvällen var det kalas för svågern!

Fredagen kom finsate Linda till oss på lunch och promenad sen bar det hem till Gs arbetskamrat, Fredrik, Rebecka, Liam och Leo..
Där bjöds det på super god mat och efterrätt, jag kunde nog nästan rullat hem!
En hel lyckad fredag helt enkelt!

Igår fick jag en super skön och behövlig sovmorgon medans Gustav & Siri gick till torget!
När dom kom hem gick jag en promenad med syster..
Sen hem och baka för att svärmor och svärfar kom på besök, det blev blåbärspaj..
Leilas är supergod!
Sen fick vi spontan besök av Jonas och David..
Det blev mat, snack och för att vara lite extra grabbiga så bjöds det på GT..
Hade glömt bort att det faktiskt var gott:)

Idag var det kalas för Gustavs systerdotter som fyllt 3år och Gustavs bror!
Super mysigt!
Sen har jag och syster varit och hälsat på lilla farmor och farfar och nu ligger jag i soffan och slöar medans Siri tar sig en liten powernap...


Imorgon blir det BVC, hoppas att lillskruttan gått upp i vikt som hon ska!


Hoppas att ni haft en mysig helg
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0