Blir så trött på folk




Ska börja med lite tråk...
Kollade på idrottsgalan!
Tycker det var skit kul att Rolf-Göran vann!
Ridsporten behöver absolut komma fram lite..
Men blir så trött på folk som genast då ska börja protistera!
Att det inte är en sport..
Att han inte är värd den och att det borde vara hästen som ska få priset, osv...
Men lägg av!!!
Tydligen var han värd det eftersom han vann överlägset..
Att hästen skulle få priset, ni tror inte att det ligger sjukt mycket jobb bakom det hela!?
Ryttaren gör ett stort jobb.. Och självklart hästen!!
Som en föredetta ridtjej vet jag vad jag pratar om..
Fruktansvärt tråkigt att man inte kan glädjas åt andra!
Nu syftar jag inte bara på just detta.. 
Att man inte kan glädjas åt andra och med andra är sorgligt..
När man får ett nytt jobb, skaffar hus, gifter sig, blir gravid, gått ner i vikt.. ja listan kan göras lång..
I många av fallen är det alltid någon som inte kan glädjas!
Det är något som gör mig fruktansvärd arg!
Så glädjs åt andra<3
Och göm din svartsjuka




Idag började vi dagen med att finaste Tinna och Magnus kom på frukost/fika, mysigt värre!
Just nu sover Siri men när hon vaknar ska vi åka till Kristoffer, ÄNTLIGEN har han kommit hem!!
Sen avslutar jag kvällen med kvällsmys hos Elin!
Underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0