Bildregn från 2011



2011 är helt klart det bästa året, vi blev föräldrar och vi fick vår underbara Siri

           
Jag går i väntans tider...
Underbart!!
Kan nästan sakna magen ibland<3


Den 5e mars kom vår alldeles egna underbara dotter Siri Sonja Amanda
     
Behöver jag säga att jag var mer död än levande,kommer inte ens ihåg denna stunden! Kan gråta en skvätt när jag tänker på det.. Vi fick aldrig den där mor & dotter klicken! Den fick Gustav men jag är minst lika glad för det, vilken kärlek<3 men det överväger allt med min alldeles egna Siri i min famn då och nu



April.. Vi blev utskrivna från neo, ingen var gladare än vi

Äntligen hade vi vår skatt hemma och vi njöt av varje sekund...



Maj..
Då åkte vi mest fram o tillbaka till akuten med Siri, sprukna trummhinnor och öroninflammation och slutade äta...
Totalt har Siri haft öroninflammation 5 gånger och varje gång har trummhinnan spruckit!
Det har gjort såååå ont i mammahjärtat och se henne ha så ont, lillskurttan<3
Men peppa peppa ta i trä så har hon inte haft det på 3 månader!
Så nu får det bara inte komma tillbaka!!
Vi släppte ut korna föresten:)





Juni..
Då var det bal och studenten för Gs lillebror.. Och midsommar



            



Mitt bästa köp hittils är bärsjalen! Älskar den.. Bar runt henne i den jämt! Som en liten apunge:) Kan jag absolut rekomendera till er som ska få barn eller har en liten...
Hade inga bilder från midsommaren i år så den fick bli från 2010, den bästa midsommaren någonsin!
(Fick verkligen till det på min outfit senare på kvällen)


Juli då var vi på semster i Falkenberg, hade mysiga sommarpromenader, relaxade och åkte cab såklart!!!
 Sist men inte minst Siri döptes


                           

     




Augusti då var det bröllop.. Gustavs syster och bästa vän gifte sig!


     

Snyggo Julia & David fick vara med också:)
För er som undrar varför Siri har mössa på sig mitt i sommaren så var det för att skydda hennes små öron pga alla öroninflammationer


September då var det bröllop igen denna gången var det Linn & Mattias tur

           
 Årets roligaste fest!!!



Oktober och november hände inte speciellt mycket..
Vi fikade nog mest, lekte och mös<3


December var Siris första jul!!


Det var vårt 2011!
Det finaste av allt var att vi blev en familj!
Vi fick vår finaste Siri<3
Älskar er


Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken fin tjej ni har!

hände det något vid förlossningen eller varför sa du att du va mer död än levande?



kramar

2012-01-04 @ 15:21:28
Postat av: Elin

Tack så mkt Lisa!:) Jag blev akut kejsarsnittad, hade havandeskapsförgiftning, 25 kilo vätska i kroppen, inne i buken, sky högt blodtryck, tappade synen, kommer inte ihåg dom 3 första dagarna! Kände mig just då mer död än levande! Men vi mår toppen nu och allt gick bra till slut så jag klagar absolut inte men det var en tuff period helt klart.

2012-01-04 @ 18:15:54
URL: http://aspangelin.blogg.se/
Postat av: lisa

skönt att allt gick bra!!!! KRAMAR!

2012-01-05 @ 12:43:19
Postat av: Nikki

vad hade du för märke på bärsjalen? och vilken slags sjal? Jag hade någon känguruvariant till vår minsta men den var inte alls skön så känner väl att jag vill hitta någon annan variant och den ni hade såg himla bekväm ut!

2012-01-06 @ 09:01:28
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0