Alltid saknad, aldrig glömd<3



Usch idag hugger det i hjärtat...
Idag har Stefan Livs tröja hissats i Kinnarps Arena och det var en cermoni i arenan med hans familj!
Det gör ont i hjärtat!
Tårarna faller!
Att någon kan ryckas ifrån en så fort!
Tänker på lille Herman och Harry, hans söta små söner..
Och Anna, hans vackra fru..
Ingen ska behöva gå igenom något sånt
Livet är så orättvist ibland
Styrka till dom<3
Alltid saknad, aldrig glömd!

Extra kärlek till mina nära och kära
<3




Idag har vi inte gjort mkt, vi sover fortfarande inte mkt så jag är lite of road känner jag...
Skulle gått till öppna förskolan idag men ville inte dra med mig Siri dit efter denna sömnlösa natt..
Så idag har vi bara myst, sovit lite och åkt pulka..
Pulka var en höjdare, hon älskart!
Sen har jag kört ett spinningpass och nu blir det sängen ögonaböj!!!!
Godnatt<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0