Hello redhead

Ville ha lite förändring, så åkte o köpte färg till håret o köpte en helt annan än vad jag brukar göra!! Skulle jag inte gjort, heeeeelllo redhead!!!! Det konstigaste var att det såg inte det minsta rött ut på resultatbilden o det stod inte rött på! Jaja. Jag fick mig en förändring iaf:) Siri min lilla älsklings plutt är sjuk!! Hon är snorig, febrig, hostig o jätte hes! Så synd om henne hon kan knappt gråta eller skratta så hes är hon o hon kan inte ha sina dagliga kafferep! Mammas lilla älskling! Hon är lite extra gosig, myser lite extra i famnen! Vem gillar inte det! Men det är det ända positiva:) O alla öronbaciller ni håller er BORTA!!! Imorgon blir det myslunch med Kajsa och på kvällen ska jag mysa med mina finaste! Puss & Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0