Godkväll igen



Godkväll inlägget försvann igår! Suck

Jaja det stod mest att jag inväntade en dejt med John Blund, men han var oförskämt sen!
Jo sen skrev jag med att jag tänkter så mkt på Linnea!
Hon fick opereras akut i veckan i USA..
Hade gjort vad som för att få vara hos henne just nu, en knapp dit hade varit toppen!
Men nu är allt bra igen vilket är väldigt skönt men det gör ont i hjärtat..

På tal om ont i hjärtat så gör det ont i hjärtat att se Siri så krasslig, känns som att hon kommer hosta sönder lungorna snart:(
Ringde vårdcentralen igår...
Deras råd var varmt vatten eller varm saft!!??
Fråga mig inte varför hon sa varm saft..
Varmt vatten får vi väl testa inatt då..
Min älskade lilla skrutt<3
Gör även ont i hjärtat o se min "stora" älskling ha så ont!
Det finns absolut värre än hosta och diskbrock men allt är inte alltid på topp!

Nångon som har tips på något som hjälper dom små att lindra hostan?
Hostmedicinen på apoteken är från 2 år men rekomenderas från 3 så det känns inte riktigt rätt att ge..
Eller!?

Ne nu blir det mys i soffan
Trevlig helg finaste
<3



Kommentarer
Postat av: Jossan

Varm saft är för att det brukar lösa upp slemmet så det kommer upp från halsen. Sen finns bisolvon på Apoteket som är från ett år tror jag! Det är jättebra mot hosta!!! Kram jossan

2012-02-18 @ 07:36:12
URL: http://likeajosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0