Dammsugare och ångest!

Godkväll! Dagen började jag med att jobba. Gustav ringer till jobbet och säger att Siri klättrade precis upp i soffan helt själv! Fick ännu mer ångest att vara ifrån henne, jag vet en liten sak men det är ju det som är så underbart. Usch tänk om jag kunde vara hemma med Siri tills hon blir 18, tänkt var underbart:) tror dock inte att Siri kanske uppskattar det riktigt så länge:) aja thats life! Efter jobbet åkte jag till Elin o Lowa med Tinna o Noah, där bjöds det på lunch och mys! Sen iväg till nästa, kvällsmat hos Johan, Karin och Alicia! Alicia och Siri är sysslingar och det skiljer bara två veckor på dom, så kul att se dom tillsammans! Gosungar<3 Nu ligger vi i soffan och kollar på sjuka Bigbrother och äter en mini dammsugare, jag har fått någon sjuk dille på mini dammsugare. Godnatt fina människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0