Ullared...



Idag började vi dagen med att åka till Ullared!
Det blev en hel del shopping & naturligtvis en fika på Gustavs konditori, mums!
Naturligtvis lämnade vi Siri hemma, hon fick stanna hemma med mormor o alla kusiner som är & hälsar på nu från Alingsås!
Jag kan verkligen inte förstå hur man kan ta med sig sina barn till ullared.. På barnavdelningen är det verkligen kaos!! Barn galskriker från alla håll! Och varför tar man med sig spädbarn!?
Ja det är min åsikt jag väljer att inte ta med mitt barn..
Alla är vi olika!

Imorgon skulle vi lunchat med Erika & Noak men det får bli mys med kusinerna istället, man får passa på när dom är hemma!
På erftermiddagen blir det en playdate med Malin & hennes Milla..
Avslutar kvällen med ett härligt medel pass på friskis

Puss till er


Kommentarer
Postat av: malin

va kul! fanns det mkt? vi ska dit på lördag. UTAN MILLA! fattar heller inte varför man ska ta med sig barn dit. kära nån...



har du börjat på frikis nu? konstigt att vi aldrig ses då :) går du på pass eller gym?

2011-11-02 @ 20:52:28
URL: http://www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: Malin nyström

Dem är från Lager!

Men jag har haft dem i ca 3 år!

Lite hål mellan benen som jag sytt ihop men annars håller de än:P

2011-11-04 @ 17:38:44
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: trollet <3

fan va kul med friskis!! duktig mamma!! :D vad glad jag blev!! :)

2011-11-04 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0