Skitdag


Usch vilken skitdag/natt!
Siri håller på att få tänder så det är mycket skrik och lite sömn..
Jäkla skit tänder hoppas det är många som kommer och inte bara en liten skit tand!
Tycker så synd om henne, man känner sig otillräcklig!
Min lilla älskade bebis<3

Påtal om skitdag!
Jag läser väldigt många bloggar både "vanliga" bloggar och mamma bloggar..
Många (nu säger jag inte alla) men många känns som dom håller en fasad om att allt är perfekt!
Är verkligen allt perfekt jämt?!
Alla har vi väl dåliga dagar?!
Är det inte okej att tycka att vardagen är allmänt jobbig ibland, med eller utan barn!
Ibland känns det som att det är inte okej att klaga när man fått barn!
Allt ska ingå och man ska vara glad att man fått barn!!!

Jag är världen lyckligaste människa, jag är så otroligt lycklig att jag har fått världens finaste dotter..
Älskar varje stund med henne, spelar absolut ingen roll om det är dåliga eller bra stunder! Älskar dom oavsett!
Går inte med ord beskriva den känslan att få ha ett barn!
Jag är så taksam!
MEN
Ibland är det väldigt tufft att vara mamma och räcka till, man har dåliga dagar när man tycker att allt är skit!
Ska man då hålla tyst om det och bara vara glad att man fått barn?!
Jag står för att vissa dagar är SKIT JOBBIGA men dom flesta dagar är TOPPEN och jag älskar det..
Jag tror att man måste ha dom dåliga dagarna med, för fy katten vad man uppskattar dom dagarna som allt är toppen!
 
 Så våga stå för att allt inte är toppen jämt, det är okej!
(Med eller utan barn)


Insåg nu att jag skrivit mkt skit i detta inlägg:)
Men som sagt har man en skitdag så har man!
Bättre dagar kommer:)


Puss till er<3


Kommentarer
Postat av: Johannaty

Vi har det precis likadant Ciara vaknar och skriker på natten och inatt lång hon och sov med isgrejen hårt hållen i handen som en snuttefilt.

2011-11-30 @ 14:41:47
URL: http://johannaty.blogg.se/
Postat av: Elin Aspång

Ja usch vad jobbigt det är och vad jobbigt dom har det! Men bara till att stå ut:) Den där isgrejen kanske är något du kan tipsa om?

2011-12-03 @ 17:58:12
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0