Saknar...



I lördags var det som sagt 1 års kalas för Siris kusin Olle, full rulle!
Kvällen avslutade jag hos svägerskan, alltid lika kul & komma iväg på lite tjejsnack & öl.. (Låter så fruktansvärt grabbigt med öl, men jag gillart)
Idag började jag med ett pass på friskis, börjar känna mig väldigt vältränad nu!
Har sjuk träningsvärk så varje gång jag skrattar värker det, men ska min lilla degmage bort så är det bara till att gilla läget!
Beach 2012 here i come!!!!
Sen ikväll har vi varit på babysim, skön avkoppling!
Efter det släppte vi av pappa G hos sina grabbar, jag & Siri har myskväll!
Vi har pratat med finaste Stina på skype <3
Nu sover Siri
Har tänt lite extra ljus här hemma idag, för mormor & morfar ni är så enormt saknade<3
Nu blir det egentid, film & mys i soffan..
Trodde jag.. G kom precis innan för dörren, trodde han skulle bli sen..
Då blir det kvalitets tid istället :)


Idag saknar jag inte bara mormor & morfar som finns i himlen utan mina underbara vänner fast dom finns ju här men just nu långt borta..
Linnéa,Stina & Krille som är i USA & Anton som är i Prag..
Saknar er så sjukt mycket just nu


Linnéa & Jag (min soulmate)

Imorgon ska vi till Siris syssling Alicia, det skiljer två veckor på dom..
Kul & se skillnaden mellan dom..
Imorgon blir det att ringa samtalet med, får se hur det kommer gå..
Håll tummarna gott folk

Nu ska vi krypa ner i sängen
NattiNatti
<3


Kommentarer
Postat av: trollet

vilket samtal???

2011-11-06 @ 22:22:33
Postat av: Linnea

Min älskade vän :) Du är min soulmate!! Saknar dig

2011-11-07 @ 05:26:32
URL: http://lclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0