Lycklig


Sitter just nu i soffan och grinar till drömmen om ett barn!
Usch, måste vara hemskt!
Jag är så otroligt tacksam för att vi har fått en helt underbar liten dotter..
En liten person som är en blanding av oss, helt underbart att se likheterna!
Kan inte ens tänka mig hur det känns att inte kunna få barn
Men som tur är finns adoption och tur är väl det..
Föräldrarlösa barn som bara längtar att få föräldrar som älskar än och ger dem kärlek, par som bara längtar efter att få ett barn att älska och ge kärlek...
Det är kärlek<3

Eftersom det är thanksgiving passar jag på att berätta hur mkt jag älskar och uppskattar min familj och mina vänner...
Vad vore ett liv utan er!
<3


Kommentarer
Postat av: Malin nyström

I hear ya!

2011-11-25 @ 19:10:25
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/malinsblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0