Afterwork eller ska vi säga after mum!!


Godkväll alla fredags mysare..

Idag började vi dagen med mamma & bebis fika, Siri är omringade av grabbar!!
Alltid lika mysigt!
Sen tog vi en lång härlig promenad..
Sen var det dags för Siri att sova en stund igen så jag passad på att ta en powernap jag med, så jag skulle klara av kvällena galej:)
Klarade av kvällens galej alldeles utmärkt..
Hade super roligt, snackade skit & spelade musikquiz, vi var grymma!!
Tack Linda & Lallo för en rolig kväll...
Extra tack till Linda för hemgången, hahah!
Det slutade med att vi fick bärgas hem.....



Ska klaga lite med men bara lite! Skrev om ungar på Ullared & nu ska jag skriva om ungar på AW!!!!!
Tro fasen det är småbarn där med.. Alltså inte barn utan bebisar..  Är jag helt knäpp eller är det inte helt sjukt?
Ungarna var inte direkt nöjda, skrek som bara den.. Stackarna!
Ena mamma släppte ner sin bebis på golvet!!! Alltså allvarligt, det går fulla människor överallt & trångt..
Som tur var gick hon nog upp med bebisen på hotellrummet, annars hade jag nog inte kunnat hålla min mun stängd...
Vill man gå ut o roa sig (vilket man absolut ska göra) skaffar man barnvakt, punkt slut!!! 


Imorgon vankas det 1 årskalas hos goa Olle!
Sen blir det nog lördagsmys!
Söndag blir det träning & babysim
Härlig helg


På måndag ska jag ringa ett samtal som jag hoppas kommer förändra min vardag & tankar!
Tackar nog Erica för det, tack!!

Ha en mysig helg <3

(P.S Det kommer snart en header till min blogg!)


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Kan aldrig sluta skratta med dig!

2011-11-04 @ 22:37:33
Postat av: Erica

Oj..?! Omnämnd i tjusiga bloggen?! :) Eller...? Hoppas i af att det är det samtalet du ska ringa!! Och att du hittat numret (jag hittade det på Google i af)! LYCKA TILL! Du gör helt rätt.

KRAMAR!

2011-11-07 @ 07:39:43
Postat av: Elin

Japp det är du Erica:) Jag hittade det, ska ringa idag! TACK:) KRAM

2011-11-07 @ 09:57:06
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0