Artist?

Goddag
Idag började vi dagen med lunch med Malin & hennes Milla..
Lek & bus & sen lite till i Friadalen!
Vi skulle egentilgen till Alicia idag men hon var lite snuvig & vi har fortfarnade fått stränga order att hålla oss borta från förkylningar om vi kan undvika dom..
Vill ju inte chansa att min lilla älskling ska få sin 6e öroninflamation
Vi håller tummarna att vi ses på fredag istället!
Så vi åker till Siris farmor & farfar istället, Siris farmor var Siri sugen!



Gullunge <3

Imorgon blir BVC, ska bli spännande & se hur mycket hon växt!
Sen blir det öppna förskolan & på kvällen ska vi träffa en säljare på finndomo som säljer den hustypen vi vill ha, håller tummarna att vi blir nöjda!



Det här kortet tog jag förra veckan när vi var & fikade hos min kusin..
Dom spelade lite piano, hon älskade det!
Hon kanske blir artist när hon blir stor!?

Puss till er

(Jädra skit nu när jag tagit steget att äntligen ta tag i skiten så är dom på möte helda dagen, nya tag imorgon)


Kommentarer
Postat av: mamma till Freja

Hej söta du! ;)

Va gärna med i min tävling om dagens blogg om du känner för det!

http://sense.myshowroom.se/vill-du-bli-dagens-blogg-2/

Ha en bra dag =)

2011-11-09 @ 11:30:09
URL: http://sense.myshowroom.se
Postat av: Joanna

Jag är också Siri sugen men jag får hålla mig tills imorgon:)

2011-11-09 @ 13:24:30
URL: http://lilllamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0