Spa



Dålig uppdate, i know!

På fredags morgonen kom mamma hit och underhöll Siri lite medans jag gjorde lite julgodis!
Det blev vitchoklad med polka och fudge!
Imorgon bakar jag lussebullar och saffransskorpor hade jag tänkt mig..

När jag var färdig med julgodiset blev det en spontan fika med Tinna, Noah, Elin och Lowa...
Myspys hade vi<3

Sen på kvällen kom finaste Kajsa...
Vi lagade tacos och kollade idolfinal!
Tycker att årets final var fantastiskt dålig!

Igår var vi på ett dags spa..
Varför gör man inte det oftare undrar jag!!
O så skönt vi hade det..
Det började med äckliga doktorsfiskar, HATAR allt som lever i vatten!!
Men fina fötter fick man iaf:)
Sen fick man ansiktsmask och lite massage, massagen kunde dock varat lite längre!
Såååå skönt!
Efter det blev det bastu och bubbelpool...
Vi hade en superdag!


Underbar utsikt mot vattnet & mumsig fruktbricka


Min kära svägerska & barndomsvän Julia<3



Hon är även galen & tog ett dopp i det blå... BURRRRRR
Jag och G stannade kvar i bastun
Mina två svågrar doppade sig med
Och min andra svägerska rullade sig i snön (läs: IS)
Vi avslutade kvällen med middag...
Vi stod för efterrätten och här är resultatet:
Hasselnötstårta med chokladfrossting




Idag var vi tillbaka på babysimet igen och Siri fick äntligen dyka för första gången, gick alldeles utmärkt:)

Imorgon ska jag fixa julkort och baka något gott, svärmor kommer på besök!


Kan inte förstå att min fina vän Linnea kommer på tisdag, jag läääängtar ihjäl mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0