Magisk December

Igår var vi på Magisk December i konserthuset! Det är en pjäs som Kulturskolan anordnar. Vi var förra året med! Det var jag,mamma, mina systrar och syskonbarnen! Smilla var livrädd stackarn hon ville där ifrån så fort det började, så Nina fick gå ut med henne! Men det ångrade hon inte, hon som ansvarade för det stötte på dom och Smilla fick hänga med bakom kulisserna och sitta med alla som spelade i pjäsen och se allt på stor bildstv istället! Om hon var lycklig:) Själv tyckte jag att det var mycket bättre i år. Idag skulle vi fått lite gjort.... Men idag är Siri lite extra gnällig, mammig och envis så vi är bara hemma och myser, mycket bättre! Just nu ligger hon och sover på mitt bröst, finns inget mysigare! Ingen är lyckligare än jag att jag har dig min finaste lilla bebis! Jag är lycklig<3


Kommentarer
Postat av: Natalie.

Ja alla borde få lite SPA på vintern :)

2011-12-19 @ 20:24:16
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0