Kaffe och egentid


Förlåt för dåligt uppdaterande!
Vi har budat på ett hus, har varit så spännande!
Men igår så gick det över vårt tak så där sket det sig!
Ooo jag ville bara lägga mig ner på golvet, sparka med ben och armar skrika och storgråta!!
Det låg på samma gata som min mormor och morfar bodde på!
Ville så gärna ha det!!
MEN det finns fler, jag måste bara släppa det!!!


Just nu sitter jag i soffan med en stor fet kopp kaffe och en tidning, lite egentid..
Mina älsklingar kröp ner i sängen igen och tog sig en tupplur igen!

Idag blir det en lugn dag, när dom vaknar ska vi ut på en långpromenad i det härliga vädret!
Våren du gör mig lycklig!!

Ikväll kommer Julia och David, kolla melodifestivalen och flumma!
Jag håller på Loreen, hon är grym!

Igår var det mammadejt hos Anna och Linn.. Där bjöds det på bus, fika, lek och mysigt sällskap!
Sen kom Anton (Gustavs lillebror) här skulle det spelas tvspel så jag lämnade Siri med grabbarna och begav mig på bio med min kusin Joanna!

Och i torsdags kom Matilda och Noah på lunch sen begav vi oss på 1års kalas, vi firade alla våra små 1åringar..
Det blev tårta, paket, puss&kram kalas, mys, bus och lek!
Så sjukt hur snabbt tiden gått!
Dom är så söta, våra goa ungar<3

Siri har varit i en period nu när hon bara vill pussas o kramas med varje liten varelse som kommer nära henne, och ibland blir det lite hårdhänt för ingen av dom små vill! Så då blir hon så förbanad hahaha!
Men hur ska man göra, hon vill ju bara gosa! Hur kan man säga till henne att inte gosa, hon fattar ju inte att dom inte vill!
Svårt det där!
Men i torsdags så bet hon Nils i Axeln, stackars lilla goa Nils!
Men då var det först pusskalas men sen gick det över till att hon blev helt tokig för att han inte vill pussas!
Men då blev det ajabaja och klappa Nils igen!
Så svårt när man kommer i sådana situationer, trodde aldrig det skulle komma så tidigt!
Ska jag förbjuda puss&kram kalas!?!




Men vem kan motstå den goa pussmun


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det löser sig nog så småningom det där med bitska pussar :) Kanske bara förklara att man inte får bitas och varför, inte för att de förstår fullt ut än, men en vacker dag :) Och då har du vanan inne! Kram

2012-03-11 @ 19:37:00
URL: http://iaminnas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0