Träningsvärk from hell



Jag har sån SJUK träningsvärk!!
Men så värt det, det var absolut det roligaste passet jag gått på och absolut det jobbigaste!
Så mer sådana!

Idag har vi verkligen utnyttjat att det är söndag..
Började dagen med fika hos mamma och pappa, sen tog jag en lång och behövlig powernap!
Skulle vilja sova i en vecka!
Sen blev det en långpromenad med systeryster!
Och nu ligger vi i soffan och ska kolla film..
Jag älskar söndagar!

Imorgon kommer Erika och Noak på morgon fika och lunch sen beger vi oss till Kajsa på en promenad!
Och det bästa av allt!!!!
Världens BÄSTA Kristoffer kommer ÄNTLIGEN hem från USA!!
Som jag har saknat min alldeles egna Bertil..
Ingen kan få mig att skratta som du





Denna bjuder jag på!
Med hopp om att ge er ett leende:)



Kommentarer
Postat av: Linnea

Du ger alltid mig ett leende Elin men den bilden på dig och Boffe är underbar :)

2012-01-16 @ 16:33:46
URL: http://lclaesson.blogg.se/
Postat av: Elin Aspång

Finaste du<3

2012-01-18 @ 12:46:52
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0