PussPuss


Pussas är Siris nya grej hon ska pussa allt o alla, mammas lilla gosunge!

Idag började vi dagen med att passa mina goa syskonbarn, Viggo & Smilla..
Siri blev helt överlycklig när hon vaknade och såg att sina kusiner var här!
Sen kom syster med lunch och sen begav vi oss till Camilla med ett gäng mammor o bebisar, fikade och lekte!
Och Siri bjöd på pussar såklart:)
Dock fick vi åka hem lite hastigt då Gustav hade glömt hemnyckeln, suck!

Senare begav jag mig till Elin och Lowa där Tinna och Noah var (och Tinnas bebisgosmage såklart!)
Där bjöds det på goda pizzabullar och en go kaffelatte, mums!
Sen blév det lite sömn...
Igår sov jag 4 timmar på eftermiddagen
och idag 2 tror jag!
Vet inte vad det är med mig, behöver sömn helt enkelt kanske:)
Siri har kommit på att man kan vakna mitt i natten o leka lite... (läs:2 timmar)
Det har hon gjort 4 nätter nu vet inte vad det är för fas?!


Nu blir det ett avsnitt av paradise hotel Norge, jag är fast!!!!
Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma

Blusen kommer från ZARA :) Vilken söt liten tjej du hade!

2012-01-06 @ 18:14:58
URL: http://finest.se/emmasblogg
Postat av: Nikki

Okej! Tack, då ska jag kolla där.

Var det smidigt att sätta på sig sjalen själv?



KRAM!

2012-01-06 @ 21:09:16
URL: http://nikkilili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0