Saknar dag!



Idag har jag en sån dag där jag saknar mina närmsta vänner så att det gör ont!
Linnea i USA och Kristoffer och Anton som precis kommit hem från USA och Prag men nu är tillbaka i Linköping!
Tänk om man kunde trycka på en knapp så var man helt plösligt hos dom och kramas mysa och asgarva!
Missing you<3


Har även en sån dag där jag bara drömmer mig bort till värmen!
O vill ha sol, ligga på en strand i Thailand med en mangoshake i handen..
Ge mig!!




Thailand 2010, älsklingens 25års present från mig!
Världens bästa resa
Undra vad jag får i 25 års present:)


Ge mig sommar och sol och brunbända ben


Idag har jag gått en promenix med Kajsa runt Västersjön och snart ska jag bege mig till Elin på kvällsmat och mys!
Hoppas att ni haft en toppen dag<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörrööööö jag är ledig tisd-torsd. Nästa vecka, vilken dag är Elin/Matilda dag???

2012-02-13 @ 22:38:03
Postat av: Anonym

Osså Siri också såklart (jag byter alla blöjor, behöver öva...)

2012-02-13 @ 22:41:26
Postat av: Elin Aspång

Vi kanske skulle ta en tripp till Linköping?! Öva!? Ljög du för mig sist, är det en liten bebis i magen!?:)

2012-02-14 @ 20:04:06
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0