Snörvel Snörvel

Började dagen med att åka hem till mamma & äta lunch sen begav vi oss till Damella i mullsjö, jag hittade faktiskt en baddräkt som var helt okej efter det så fikade vi på Lands precis vid sjön..
Mysig dag helt enkelt!

Nu ligger jag & snörvlar i soffan med nötter & falska mandelägg & inväntar Idol..
Siri somnade redan klockan 7 idag, så skönt.. Hoppas hon sover för natten bara..
Mannen är iväg på någon speciell invigning på Konserthuset Spira så jag har lite egentid:)

Imorgon ska jag gå med Matilda på stan en stund, hon är hemma en snabbis från Göterborg & på kvällen blir det nog lite öl med goa tjejer.. Om jag mår bra vill säga, peppa peppa..

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0