Jag har blivit med iphone igen!

Jag är lycklig... Jag har äntligen fått en iphone igen, som jag saknat dig!


I fredags shoppade vi loss lite till Siri, ska visa er imorgon!
Hon växer ju så det knakar, sluta väx ett tag underbara unge!
Sen var det kavalitets tid med mannen... Kolla på tv4play i sovrummet:)
Lördagen började vi med att jag & Siri tog sovmorgon till kl.9.. Underbart!!
På kvällen kom mamma & pappa, vi beställde mat från Italienare & en Grek & åt min blåbärspaj!
Denna gången gick pappa bra, Siri grät inte en gång.. Hon bjöd till & med på flera leende & satt hos morfar & busade!
Idag började vi med tipspromenad på torpa med mina svägerskor Emma & Amanda, Gustav & Jakob & Siri såklart..
Super härligt väder!
Efter tipspromenaden begav vi oss till KafePaus & tog en fika eller jag tog faktiskt en sallad!
Har precis gått en powerwalk, svettigt!
Nu blir det sängen..
NattiNatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0