Skärpning!!!


Sorry för dåligt bloggande!
Skyller på att det är väldigt mycket som snurrar runt i huvudet just nu, tokig blir jag!

Nog om det..
Som sagt så kom min äldsta syster & en av hennes 3 barn Isa och hälsade på i lördags.
Vi började med att hälsa på farmor & farfar..
Farfar är på sjukhuset & farmor på ett hem för tillfället så vi var och hälsade på, hoppas man har kvar den kärleken som dom har nu..
Farmor skrev ett kärleks brev till farfar, hur sött är inte det!!
90år & 93år det är kärlek det<3
Sen blev det en runda på a6..
Jag shoppade loss på Kalhs Kaffe, skulle kunna köpa hela butiken..
Denna gången blev det praliner med kolasmak & mandlar doppad i choklad med överdrag av kanel, två favoriter!
Ljuvligt goda!!
Även ett kilo mörkrostat kaffe, mums..



Kvällen avslutade vi hos min andra syster det blev mat och mycket mys<3


Igår började vi dagen med sovmorgon sen blev det lunch hos svärföräldrarna..
Och avslutade söndag som vanligt med babysim.. Simläraren (säger man det?) sa att nästa gång är Siri redo att få dyka, spännande:)


Idag har vi haft en riktig slappdag hos Erika & Noak, väldigt mysigt & skönt!
Imorgon blir det nog öppna förskolan & på kvällen blir det mat & bio med finaste Kajsa..
Vi ska se Breaking Dawn, ÄNTLIGEN!!

Hoppas att ni haft en toppen helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0