mysdagar



Igår hade vi en innedag & bara mös!
Min moster & kusin var Siri sugna så dom kom förbi på fika & mys..
Avslutade med ett friskis pass med Malin
Idag började vi dagen med att ta sovmorgon till 9.30, så fruktansvärt skönt..
Det behövdes efter två nätter med fullmåne, JÄLKA FULLMÅNE
Någon mer som inte kan sova när det är fullmåne?
Tillbaka till dagen..
Vid 11 hade jag dukat fram frukost, då kom Emma, Edith, Matilda & Noah..
Vi hade en riktig mysdag, så härligt att se barnen tillsammans & hur dom beter sig mot varandra!
När dom gått blev det en snabb powernap för att sen bege sig in till stan för att se Spiras invigning i det kalla mörkret..
Spira är det nya kulturhuset här i Jönköping..
Det var ett himla kalas & jätte fint men Siri hade inte riktigt tålamodet så vi gick hem ganska snabbt!
Nu har Siri precis somnat & vi ligger i soffan & kollar Titanic.
Men vi ska nog stänga av snart för att smida planer för vårt hus:)

Imorgon ska vi fira Gustavs far på en dag för tidigt farsdag, blir lunch där..
På kvällen blir det fotbollsavslutning med middag & fest..
Siri får stanna kvar hos farmor, får se hur länge jag klarar mig ifrån henne!


(Tänker på dig älskade Farfar<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0