Äggvitor Hat Tårar



ARG  LEDSEN  FÖRBANAD  RÄDD

det är vad jag är just nu!!!!!

Var på vanlig kontroll hos min diabetes läkare..
Där jag fick reda på att jag fortfarande har äggvitor i urinen!!!
Vet inte vad jag ska säga!
Så mycket som snurrar runt i huvudet just nu...
Äggvitor i urinen = njursvikt
Min första fråga var då om den här j¤vla läkaren som jag hade innan förlossning när jag hade havandeskapsförgiftning kunde ha något med detta att göra?!!
Såklart!
Inte nog med att han gjorde ett helvte innan under och efter förlossningen, nu kanske han kommer påverka hela mitt liv!!!!!!!
Ja nu tar jag ut allt i förskott, men vad ska jag göra?
Jo jag vet att jag måste lugna ner mig och vänta tills jag fått provsvaren och bara hålla alla tummar och tår jag kan för att det har gått tillbaka och allt ser bra ut!
MEN tro f¤n att jag inte kan låta bli att tänka, TÄNK OM!
Äta medicin i en period och hoppas att det går tillbaka, äta medicin livet ut för bromsa det men ändå gå i väntan på njurtransplantation!! Och mkt mer!!!
Ja jag vet att jag är galen som tar ut det i förskott, men kan inte låta bli...
Det är så jag tänker och känner!
Det finns en möjligthet att det är så och det finns en möjlighet att det inte är så!
Bara till att invänta provsvar
Om det nu är så att jag har det så kommer denna läkaren få EN TILL anmälning och då hoppas jag att han får ett rent helvete!!!!

Så ja jag är:
ARG  LEDSEN  FÖRBANAD  RÄDD



Kommentarer
Postat av: Johannaty

Men, hoppas du får tillbaka provsvaren snart och kan andas ut och hoppas verkligen att det inte är något. :(



Och sen ville jag också säga tack så jätte mkt för dom fina orden!



2011-12-15 @ 08:32:36
URL: http://johannaty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0