Siri kryper



Dagen är här:)
Siri kryper...
& ålar men hon har tagit dom första krypstegen:)
Mammas hjärtegull<3
Men äter & sover är det dåligt med, men vi jobbar på det!

Igår var vi ett gäng mammor & bebisar som julbakde, myste & lekte!
Det bakades kola, fudge med marshmallows, mörk choklad med marianne och jag gjorde vit choklad med polkagris!
Mums:)

Idag skulle ett gäng mammor gå på en promenad men vi fick hoppa den idag, trött mamma & trött bebis..
Så blir det när man vägrar sova & dumma dumma tänder som värker!

Så det blev lugn förmiddag och nu ikväll har jag varit på Anna Gretas (tapasrestaurang) med min kusin, mums!

Imorgon ska jag åka till Göteborg och hälsa på Camilla, ska bli skit kul!
Fredag till lördag, vi får se vad Göteborg har att leverera:)
Hur jag ska klara mig utan Siri det vet jag inte, usch fy blä blir tårögd att bara tänka på det...
Men sömn och fnitter kommer jag garanterat att få:)

Godnatt på er


Kommentarer
Postat av: Malin nyström

Vilken duktig tjej :) Nu får ni hålla koll på henne, nu går det fort fram ;)

2011-12-03 @ 17:01:54
URL: http://Www.minbebis.com/blogg/malinsblogg
Postat av: Elin Aspång

Ja nu blir det fullt ös:)

2011-12-03 @ 17:54:30
URL: http://aspangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0