Julkänslan vart är du????


Det var ett tag sen nu...
Veckan har mest bestått av juklapps letande!
Jag som är mammaledig, varför är jag ute i sista stund???!!!
Jag kunde köpt julklappar för en månad sen..
Jaja nu är det gjort så nu kan jag väll åtminstonde få lite julkänsla!?!
Har inte den minsta lilla gnistan av julkänsla..
Men den kommer nog krypande imorgon när vi åker till Gustavs familj för att fira jul!
Och på julafton blir det till min familj
Siris första jul<3

I tisdags var det lite tjejmys hos Linnea med Amanda.
Vi drack glögg, spelade alfapet, fnittrade till tusen och myste så in i norden!
Älskar sådana kvällar

Onsdags var det sista gången på babysimet..
Det var lite dum tid så G jobbade men då frågade jag Linnea om hon inte ville hänga med..
OM hon ville:)
Så mysigt så!
Efter var det lite avslutningsfika och Siri fick sitt diplom.
Avslutade kvällen med en promenix med bästa storasyster<3

Idag blev det en promenix och lunch med Linnea..
Linnea aggerade lektant och mat-tant, så skönt med lite avlastning på dagen!
Nu sitter jag och älskling i soffan och kollar film<3



Min & Siris väskor är packade:)
 



Jag har lite smått beslutångest om vilka skor Siri ska ha (i-lands problem JAG VET)




Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0